ZĽAVA 20 % NA ZIMNÚ KOLEKCIU

Najčastejšie otázky a odpovede

Môžem tovar vrátiť/vymeniť? V prípade vrátenia tovaru alebo reklamácie použite tento odkaz ako na vrátenia/reklamaciu. Výmena tovaru bohužiaľ nie je možná. Preto ak chcete novú veľkosť čo najskôr, musíte si ju objednať a zaplatiť. Pre nový kus platí aktuálna cena z e-shopu, pokiaľ sa nejedná o našu chybu pri preprave, kedy sme vám poslali iný tovar, ako ste si objednali.

Ako si vybrať správnu veľkosť? Pri každom výrobku sa pod piktogramom metra nachádza veľkostná tabuľka, kde nájdete všetky potrebné miery. Postup merania nájdete tu.

Aký je rozdiel medzi rôznymi strihmi detských (batoľacích) nohavíc a búnd? Ak si chcete vybrať správny strih, pozrite si odkaz: pomocné tabuľky. Tu nájdete všetky potrebné informácie o výrobku.

Mám záujem o tovar, ktorý je vypredaný. Kedy bude opäť na sklade? Odporúčame vám nastaviť si strážcu Eugena pre konkrétny výrobok a veľkosť, ktorú nájdete pod galériou výrobkov. Hneď ako bude vami vybraná veľkosť na sklade, dostanete e-mail.

Čo znamená, keď má výrobok v názve označenie kvality II? V prípade kvality II ide vždy o nejakú drobnú vadu alebo kaz, napríklad fľak alebo nepresne nažehlený reflexný obrázok. Nemá to žiadny vplyv na funkčnosť odevu.

Kde sa produkty Unuo vyrábajú? Väčšina našich výrobkov sa vyrába s láskou v Českej republike. Výrobky, ktoré zatiaľ nevieme technologicky zvládnuť, nám dodáva externý dodávateľ.

Čo mám robiť, ak moja platba kartou online nie je úspešná? Ak sa vám platba kartou nepodarila, môžete použiť QR kód alebo poslať peniaze priamo na náš účet. Platobné údaje nájdete pod vašou objednávkou. Ako variabilný symbol uveďte číslo vašej objednávky.

Vraciam tovar, ktorý bol dodaný s bezplatným darčekom. Musím darček vrátiť? Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť darček spolu s tovarom.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz