Ako na reklamáciu

Čo KEĎ SA NIEČO POKAZí?

Ejha, toto som nechcela... Oblečenie nesedí? Prišiel tovar v inej farbe alebo veľkosti, než som si priala? Niekde na látke je chyba, chybička…?

Nič sa nedeje, vyplňte nám jeden z nižšie uvedených formulárov, Julka Vám napíše hneď, ako rozmotá chápadlá, a reklamáciu obratom vyrieši :)

Pokiaľ odosielate tovar z dvoch rôznych objednávok, prosíme o vyplnenie formulára na obe dve objednávky, spísanie a vloženie informácií do balíčka a tovar potom môžete poslať v jednej krabici späť. :)

Do reklamačného alebo vratkového formulára vždy uvádzajte prosím číslo účtu, kam budeme peniaze vracať!

Na vrátenie tovaru máte celých 30 dní a môžete ho vrátiť celkom ZADARMO!

 

Ešte by sme Vás chceli požiadať o dve maličkosti:

  1. Zatiaľ NIKAM nič NEPOSIELAJTE, pre vybavenie reklamácie alebo možnosť kompenzácie Vás budeme kontaktovať
  2. Pokiaľ si však napriek tomu prajete reklamáciu zaslať, tak posielajte na adresu spolu s údajmi o pôvodnej objednávke (č. objednávky, Vaše meno a kontakt):

unuo.cz a unuodesign.cz - expedičný sklad

Vožická 2604 - hala IV.  areál Dvořák
390 02 Tábor
ČESKÁ REPUBLIKA

PREČO MI DORAZILA INÁ FARBA, NEŽ akú VIDÍM NA MONITORE?

Každý monitor pracuje s inou technológiou, a tak farba látky môže byť naozaj iná. Je teda nutné pozrieť sa na kalibráciu Vášho monitora, a opäť nesmúťte, keď dorazí namiesto mentolovej smaragdová, napíšte Julke a ona sa o to postará!

jeden_produkt_2_monitory_unuo