Ako na reklamáciu
Čo KEĎ SA NIEČO POKAZí?
Ejha, toto som nechcela... Oblečenie nesedí? Prišiel tovar v inej farbe alebo veľkosti, než som si priala? Niekde na látke je chyba, chybička…?
Nič sa nedeje, vyplňte nám jeden z nižšie uvedených formulárov, Julka Vám napíše hneď, ako rozmotá chápadlá, a reklamáciu obratom vyrieši :)
Pokiaľ odosielate tovar z dvoch rôznych objednávok, prosíme o vyplnenie formulára na obe dve objednávky, spísanie a vloženie informácií do balíčka a tovar potom môžete poslať v jednej krabici späť. :)
Do reklamačného alebo vratkového formulára vždy uvádzajte prosím číslo účtu, kam budeme peniaze vracať!
Na vrátenie tovaru máte celých 30 dní a môžete ho vrátiť celkom ZADARMO!
Ešte by sme Vás chceli požiadať o dve maličkosti:
- Zatiaľ NIKAM nič NEPOSIELAJTE, pre vybavenie reklamácie alebo možnosť kompenzácie Vás budeme kontaktovať
- Pokiaľ si však napriek tomu prajete reklamáciu zaslať, tak posielajte na adresu spolu s údajmi o pôvodnej objednávke (č. objednávky, Vaše meno a kontakt):
unuo.cz a unuodesign.cz - expedičný sklad
Vožická 2604 - hala IV. areál Dvořák
390 02 Tábor
ČESKÁ REPUBLIKA
PREČO MI DORAZILA INÁ FARBA, NEŽ akú VIDÍM NA MONITORE?
Každý monitor pracuje s inou technológiou, a tak farba látky môže byť naozaj iná. Je teda nutné pozrieť sa na kalibráciu Vášho monitora, a opäť nesmúťte, keď dorazí namiesto mentolovej smaragdová, napíšte Julke a ona sa o to postará!